wtorek, 4 lutego 2014

Tort na Roczek Leosia


Dzisiaj nie podam Wam przepisu - będzie coś innego - pochwalę się moimi podbojami w pieczeniu i dekorowaniu tortów. Od dziecka kochałam torty, ale zawsze ich upieczenie wydawało mi się wyższą szkołą jazdy. Te całe biszkopty, kremy, nasączanie... Smacznie się je, gorzej piecze... :)

Rozhasałam się trochę w wypiekach, więc podjęłam wyzwanie i upiekłam tort na roczek dla maluszka o imieniu Leoś :) Samodzielnie ulepiłam również misia, który dumnie zasiadł na szczycie tortu :)

Jesteście ciekawi jak tort wyglądał w środku? Zapraszam do dalszej części wpisu! :)






1 komentarz:

  1. Super torcik. Szkoda ze mam tak daleko bo bym sama zamowila na roczek mojego synka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...