piątek, 14 lutego 2014

Babeczki Be My Valentine ;)


Jak to zwykle u mnie bywa z czasem jest kiepsko, jestem tak zasypana zamówieniami na zaproszenia ślubne, że nie miałam czasu upiec jakiś słodkich Walentynkowych ciast ;/ Ale udało mi się chociaż zrobić babeczki, co prawda nie dla siebie, a dla uczniów mojej koleżanki na zabawę Walentynkową, ale zawsze coś!

Jeśli nie zdążyliście jeszcze nic kupić, a macie jeszcze czas, zapraszam do zrobienia słodkiej niespodzianki dla swojej drugiej połówki. Przepis prosty, klasyczny i przepyszny!



Babeczki Be MyValentine


Składniki na babeczki:

/ok. 15 sztuk/
250g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki sody oczyszczonej
175g cukru
2 łyżki kakao
250ml mleka
90ml oleju
łyżeczka esencji waniliowej lub aromat waniliowy
1 jajko

Dekoracja:

500 ml śmietanki 36%
1 łyżka cukru pudru
serduszka z masy cukrowej

Przygotowanie:

Wszystkie suche składniki wsypać do miski i dokładnie wymieszać. W osobnej misce łączmy wszystkie mokre składniki, a następnie wlewamy je do suchych.  Wszystkie składniki mieszamy kilka razy niedbale łyżką - im masa bardziej grudkowata tym babeczki będą bardziej puszyste :)

Powstałą masę nakładamy do papierowych papilotek do 2/3 ich wysokości. Wkładamy je do piekarnika nagrzanego do 200°C i pieczemy 20 minut.

Bitą śmietanę ubijamy, na koniec dodajemy cukier puder i delikatnie mieszamy. Śmietankę wkładamy do rękawa cukierniczego i ozdabiamy babeczki. Zwieńczamy je serduszkiem. Ja swoje wycinałam i ozdabiałam sama,  ale możecie kupić też gotowe :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...