czwartek, 6 lutego 2014

Policyjna impreza


Jakiś czas temu robiłam pierwszego w życiu tort, który miał być podany na imprezie niespodziance z okazji 25 urodzin policjanta o imieniu Piotrek. Poza papierowymi dekoracjami odważyłam się upiec i ozdobić tort. Jak na swoje pierwsze dzieło, byłam mega dumna z siebie! :D Do kompletu upiekłam też muffinki.

Zapraszam do obejrzenia procesu powstawania tych słodkości :)



Muffinki


Upiekłam je wg przepisu Snickerdoodle . Dodatkowo wycięłam osłonki i ozdobiłam topami z odznaką policyjną.


Tort policyjny


Bazę tortu stanowiło biszkopt Królowej Wiktorii i biszkopt Red Velvet, które lekko nasączyłam herbatą, następnie przełożyłam dżemem borówkowym i bitą śmietaną. Całość pokryłam masą cukrową. Każdy element wykonałam sama :)

Jeśli chcecie zobaczyć papierową część zamówienia zapraszam na mojego drugiego bloga: Fiolinea Creations



2 komentarze:

  1. zjadłabym :) bo apetycznie wygląda :)
    kochana szalejesz z zamówieniami - ty myśl powoli o zatrudnieniu kogoś do pomocy :) bo jak tak dalej pójdzie to nie wyrobisz się z tymi słodkościami i kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity i przepiękny tort!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...