niedziela, 14 września 2014

Hortensjowy tort dla mamy


Kilka dni temu, a dokładniej 11 września moja mama obchodziła urodziny. Ponieważ miałam trochę wolnego czasu postanowiłam upiec jej tort i jakoś nietuzinkowo go udekorować. Na początku miały być to przybory do szycia, ale potem zmieniłam zdanie i padło na... hortensje z masy cukrowej.

Każdego kwiatka wycięłam osobiście, wyrównałam, poskładałam i przykleiłam na tort. Zajęło mi to prawie 5 h! Ale efekt wart był zachodu. Tort wyszedł genialnie.

Muszę Wam się pochwalić, że jego zdjęcie wylądowało nawet na tablicy Dekoracji Ciast :)




Zarówno przepis na tort jak i pomysł na dekorację pochodzi z gazety Dekoracja Ciast, której posiadam wszystkie numery, więc na pewno jeszcze nie raz zaskoczę Was niezwykłym tortem! :)


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...